Deze website maakt gebruik van cookies
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Door op 'Alle cookies toestaan' te klikken gaat u hiermee akkoord. U kunt uw cookievoorkeuren altijd weer aanpassen. Lees er meer over in ons privacybeleid en cookiebeleid.

Bus van Ross Tucker
  1. Home/
  2. Over ons

Perfect in project

Geschiedenis

Het ontstaan van Ross Tucker

Maak kennis met Ross Tucker Projectinterieur: een dynamisch en gepassioneerd team van interieurprofessionals. Het team bestaat uit 23 specialisten, ieder met zijn eigen kennis en vaardigheden, die elkaar aanvullen en versterken om unieke interieurprojecten te realiseren. Met elkaar creëren, ontwerpen, leveren en monteren we complete inrichtingen van vloer tot plafond voor vastgoedprojecten in heel Nederland.

1974
1980
2003
2023

Ross Tucker opgericht in 1974

Onze ouders, de heer A.G. Bosman senior en mevrouw A. Bosman-Vogelzang hebben Ross Tucker opgericht in 1974. De naam Ross Tucker is door onze vader bedacht. Hij is geboren en getogen in het Twentse Glanerbrug. Hij heeft de naam Ross Tucker ontleend aan deze regio, omdat hij graag iets van zijn achtergrond in de bedrijfsnaam wilde verwerken. Het is een woordspeling geworden. De mensen uit Twente worden ook wel Tukkers genoemd en in de vlag van Twente staat het Twentse ros (paard). Om het geheel een internationaal karakter te geven wordt ros met dubbel s geschreven en tukker met ck. Zo werd het bedrijf Ross Tucker geboren.

Ross Tucker vestigt zich in Leeksterhout te Leek

Senior bezocht vele meubelzaken en meubelbeurzen om naamsbekendheid te krijgen en een afzetmarkt te vinden. De stoelen en tafels werden eerst opgeslagen in vele schuurtjes of leegstaande panden in de omgeving van Leek. Het busje werd al snel een vrachtwagen en de collectie meubelen nam vastere vormen aan. In het begin kocht hij de meubelen bij Nederlandse bedrijven maar daarna werden steeds meer stoelen en tafels geïmporteerd uit landen over de hele wereld. Vanaf 1980 werden de schuurtjes vervangen door een eigen opslag met kantoor. Het bedrijf groeide door maar verdere uitbreidingen konden niet meer op de oude locatie gerealiseerd worden. Er werd dus gezocht naar een nieuwe locatie die al snel gevonden werd op het Industrieterrein Leeksterhout te Leek.

Ross Tucker groeit door

In 2003 werd met de bouw gestart van het nieuwe kantoor en magazijn aan de Kapteynlaan in Leek. Na een jaar verbouwen kon de tweede generatie, Henry, Anita en Berry Bosman, intrek nemen in het nieuwe (huidig) kantoor met showroom (750 m2) en een ruim magazijn (4000 m2). “Onze vader is in 1999 overleden en heeft helaas deze uitbreiding niet mogen meemaken maar we zijn trots dat wij Ross Tucker met ons drieën en het team verder door kunnen en mogen zetten!”

Ross Tucker krijgt nieuwe locatie in Breda erbij

Het projectstoffering-team verhuisde in juni 2023 naar een nieuwe locatie in Breda. Hier kunnen we klanten nog beter informeren en inspireren over ons uitgebreide assortiment vloeren en gordijnen.

De schuurtjes vervangen door een eigen opslag met kantoor

Onze vader, A.G. Bosman senior, bezocht vele meubelzaken en meubelbeurzen om naamsbekendheid te krijgen en een afzetmarkt te vinden. De stoelen en tafels werden eerst opgeslagen in vele schuurtjes of leegstaande panden in de omgeving van Leek. Het busje werd al snel een vrachtwagen en de collectie meubelen nam vastere vormen aan. In het begin kocht hij de meubelen bij Nederlandse bedrijven maar daarna werden steeds meer stoelen en tafels geïmporteerd uit landen over de hele wereld. Vanaf 1980 werden de schuurtjes vervangen door een eigen opslag met kantoor.

Ontzorgen zit in ons bloed

Sinds de oprichting in 1974 door de heer A.G. Bosman senior en mevrouw A. Bosman- Vogelzang leerden we hoe belangrijk het is om klanten volledig te ontzorgen. Deze waarde is nog steeds diepgeworteld in onze bedrijfscultuur. Vanuit deze basis streven we naar het bieden van de beste interieuroplossingen op maat en manieren om ons meubilair nog beter en sneller te leveren, waar en wanneer je dat maar wilt.

Projectstoffering in Breda

Ons onderdeel Projectstoffering zit gevestigd op een nieuwe locatie in Breda. Vanuit deze locatie kunnen we onze klanten nog beter informeren en inspireren over onze brede collectie vloeren en gordijnen. Onze adviseurs zijn je graag van dienst en denken mee met de beste oplossingen voor bedrijf en particulier.

Onze aanpak

Onze aanpak in zes stappen.

Welkom bij ons, waar jouw interieurwensen werkelijkheid worden. Voordat we beginnen maken wij eerst graag kennis. Tekenen we een eerste schets en komen tot een definitief ontwerp. Dan gaan we aan de slag: schilderen, vloeren leggen, verlichting ophangen en meubelen inhuizen. Als alles op zijn plek staat en alles werkt leveren wij het project op.

Samenwerken begint voor ons met een eerste kennismaking. Tijdens een kop koffie leren we je organisatie kennen, bespreken we jullie wensen en eisen en kijken we welk totaalbeeld jullie voor je zien. Het liefst zien we de locatie met eigen ogen om sfeer van het pand of ruimte te proeven. In het geval van renovatie kijken we mee, welke meubelen een tweede leven kunnen krijgen. Ga je nieuwbouw realiseren, dan bespreken we het plan via bouwtekeningen.

Een eerste schets wordt gemaakt en we visualiseren welke stijl bij de organisatie en de ruimte van een studentenkamer, recreatiewoning, hotelkamer of zorginstelling past. Via een moodboard laten we de materialen, stoffen en kleuren zien.

Na het ontvangen van de feedback en wensen, gaan we aan de slag met het aanpassen van de eerste schets. We nemen alle opmerkingen en suggesties mee en komen tot een definitief ontwerp.

Ons doel is om een passend interieurontwerp te realiseren binnen jouw aangegeven budget. We luisteren naar jouw wensen en zoeken naar de juiste oplossingen. Als de begroting nog niet duidelijk is, werken we samen aan het project totdat we een gedetailleerde begroting hebben opgesteld met alle specificaties. Dit helpt je bij het maken van de keuzes.

Voordat we beginnen, plannen wij zorgvuldig het optimale moment voor het inhuizen van de inrichting. Er zijn vaak enkele korte tijdsvensters waarin we onze werkzaamheden kunnen uitvoeren. Zo moeten werkzaamheden in studentenhuisvesting en scholen in de vakanties worden uitgevoerd en in de recreatie natuurlijk juist niet. Om de doorlooptijd zo kort mogelijk te houden en de drukte efficiënt aan te pakken, stellen we samen met onze projectadviseurs een gedetailleerd plan op. Onze adviseurs zijn van begin tot eind betrokken en zorgen ervoor dat de deadlines worden gehaald, zodat jij nergens zorgen over hoeft te maken.

Ons montageteam gaat pas weg als alle meubelen op hun plek staan, de gordijnen hangen en de verlichting werkt. Na het voltooien van alle werkzaamheden vindt de oplevering plaats. Dit is een cruciaal moment waarop het interieurontwerp (vloer, schilderwerk, raambekleding en meubelen) werkelijkheid wordt. Samen met jou maken we een rondgang door het pand en pakken we eventuele opleverpunten direct op. Daarna gaan we in gesprek en zijn benieuwd naar jouw ervaringen tijdens het project. Jouw feedback is van onschatbare waarde!